top of page

23 Günlük Tur

• Geceleme:

• Yezd

• İsfahan,

• Kaşan

Gün 1: (Tahran)

Mahan Havayolu ile Ankara'dan Tahran'a uçuş, Öğlen Saatı IKA Havalimanına varış ve  otele trenfer. Kısa bir dinlenmenın ardından İran Halı muzesiziyareti ve  akşam yemeği  Derbend dağında geleneksel bir restoranda yapılıp otele dönürüz .

Gün 2 : (Tahran – Isfahan)

Sabah kahvaltıdan sonra Tahran Şehir turu :Gülistan serayı , Arkeoloji ve ulusal Mücevher muzelerin gezip , öğleden sonra Isfahana uçuyoruz .

Gün 3: (Isfahan)

Tüm gün Isfahan turumuzda  Nakşi – Cihan meydanı , Imam ve Şeyh Lütfüllah han camileri , Ala Kapı(Alii Qapu) Köşkü ve İsfahan Kapalı Çarşısı gezisi, öğlenden sonra Isfahan Cuma Camii Siyosepol tarihi köprü, Hacu Tarihi Köprü  ve şehristan köprüsü  gezisi ve Akşam otele dönüş ve geceleme İsfahan otelinde yapiyoruz.

Gün 4 : (Isfahan – IKA)

Otekde sabah Kahvaltısı yapıldıktan sonra Kaşana doğru yola cıkıp Fin Bağını ziyaret ediyoruz ve ardından IKA havaalanına doğru hareket edip ve akşam Tahran'dan Ankaraya dönüyoruz.